/*

30 Aug 2013

Salah Blogger ke?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Dah lame aku berhenti menaip di blog ini lepas raya ni. Mood raya mana ade mood nak menaip ni kann. Idea banyak tapi disebabkan sikap malas menguasai diriku. Hehehe.. Aku sempat gak tukar template nih. Semad tak template aku? Mesti lah kann :p


Entry kali ini memang agak panas lah sikit. Salah Blogger ke? aku bagi tajuk untuk entry ini. Aku bersetuju dengan  entry Blogger Dipersalahkan Kerana KL Gangster 2 oleh Blogger Hasrul Hassan. Memang tidak adil tindakan Pengarah Filem itu.


Salah satu babak filem KL GANGSTER 2

Memang betul blogger juga silapnya. Tapi kalau tidak kerana seseorang yang membocorkan cerita ini , mungkin blogger tidak akan menyebarkan Filem KL GANGSTER 2 ini. Pihak produksi harus menyiasat siapa dalangnya. 


Semalam, aku ade belek belek Google ni. Penuh link link download yang dishare. Ada juga terdetik dalam hati hendak download cerita ni. Tapi bila difikir balik aku tak jadi nak download. Kenapa? Sebab ini ialah cerita cetak rompak. Mesti laa haram punya. So, aku ambik jalan untuk download cerita ni lepas 3 or 4 week after cerita ni di pawagam. Nak pegi pawagam , Kelantan takde. 


Walaupun tragedi ini berlaku, aku rasa mesti pecah punya panggung Oktober ini. Percaya lah. Tengok di Laptop/PC tak menarik. Di panggung baru gempak, dengan besarnya dan bunyinya. Best wooo. Diharapkan lepas ni, pengarah filem berhati hati dengan perompak filem ni. Semoga Pengarah KL GANGSTER 2 bersabar dna terus tabah. Mungkin ada hikmahnya disebalik kejadian ini.

2 comments:

  1. macam mana la boleh bocor, orang zaman sekarang tak semua yang boleh dipercayai..

    Jom terjah sini Penggunaan Backlink Dengan Betul

    ReplyDelete
  2. Bahrain - Betol tu. Ni mesti kes dengki dengan penagarah tu. Sebab tu nak sabotaj. Semoga 'individu' itu diberi hidayah :)

    ReplyDelete