/*

16 Nov 2013

Ephyra Idaman Saya

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!


photo 2
KLIK !

PRODUK EPHYRA IDAMAN SAYA

Siapa tak kenal produk yang HOT sekarang ni. Duta pun HOT juga. Produk ape? EPHYRA! Apa? EPHYRA! Produk ini makin lama makin HOT dek kerana keberkesanannya oleh pengguna. Serius! Dah ramai blogger yang menggunakan produk EPHYRA ini memberikan feedback yang baik. Antaranya blogger MiaLiana dan Peej

Kredit : Google

Inilah duta Produk Ephyra. Sungguh bahagia pasangan ini. Nampak dari waut wajah pun memang nampak sihat dengan menggunakan produk ini.


Kepada yang tak mengenali Ephyra bolehlah membaca entry ini sampai habis. 

Ephyra ialah sejenis minuman antioksida berasaskan kolagen, yang paling sedap, dalam bentuk sachet yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul dari alam semula jadi di seluruh dunia, (L-Glutathione, Astaxanthin, Acai Berri, Acerolla Ceri, Marigold Flower Extract, Acacia Gum, Superberi & Serbuk Tomato)yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.

KENAPA AKU INGINKAN PRODUK EPHYRA INI?

Sebenarnya, kalau aku berpeluang memenangi Produk Ephyra aku ingin hadiahkan produk ini kepada Ummi aku sempena hari lahirnya yang tak lama lagi. Aku nak hadiahkan kerana aku tahu Ummi aku nak sangat Produk Ephyra ini. Selain itu, aku tahu banyak manfaat jika Ummi aku menggunakan produk ini. 

Antara manfaat Produk Ephyra ialah ;

 Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri
 Membantu memulihkan wajah yang bermasalah
 Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
 Formula anti penuaan yang berkesan
 Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar
 Mengandungi khasiat prebiotik yang tinggi
 Melancarkan system pencernaan dalam badan
 Mengurangkan kadar kolesterol
 Meningkatkan tenaga dan daya ingatan
 Meningkatkan system imunisasi anda
 Mengatasi masalah imsonia
 Mengawal berat badan dan meningkatkan metabolisme
 Melegakan sakit dan radang sendi
 Menjaga kesihatan kardiovaskular
******************************************


Kredit : Google

Aku nak juga tengok Ummi aku tampil jelita dan lebih yakin! Ummi aku dah jelita tapi kalau lagi jelita memang Thorrbaikkk . Berdasarkan kelebihan di atas, dengan Ephyra rambut akan lebih sihat. BIasa lah perempuan kalau rambut gugur and so on tu. So, dengan Ephyra masalah itu pasti tiada.

Jelita macam ni pun okayyy :) Hehehe

Aku inginkan sangat Produk Ephyra ini dan hadiahkan kepada Ummi aku kerana Ummi aku seorang yang bekerjaya. Jadi, ingatan perlu kuat untuk mengingati benda benda yang penting. Dengan Ephyra juga daya ingatan akan lebih kuat dan akan lebih bertenaga.

Umur makin lama ditelan zaman. Kalau dah berumur tu penyakit pun pastilah akan menemui kita. So, Ephyra juga dapat menjaga kesihatan kardiovaskular. Apa itu Kardiovaskular ?
Kardiovaskular ialah Kecergasan kardiovaskular berkaitan dengan daya tahan kardiovaskular, kecergasan respiratori, kecergasan aerobik. 
Jadi, aku ingin Ummi aku kekal sihat. Sebab itulah aku nak sangat Produk Ephyra ini.


Feedback dari Pengguna Ephyra ;



Kredit : Hencik Google

Banyak feedback dari Pengguna. Itu baru sebahagian. Kalau nak tengok semua, boleh Google okayy :) Akhir kata saya berharap sangat dapat Produk Ephyra ini dan hadiahkan kepada Ummi saya yang tersayang!

Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.com dan ditaja oleh OceanLife2u.com 

3 comments:

  1. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

    Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Good luck untuk contest ini ye :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah, anda antara 7 pemenang saguhati http://www.eyriqazz.com/2013/11/senarai-pemenang-contest-ephyra-idaman-saya.html

    ReplyDelete