/*

13 Nov 2013

Hilang sudah !!!!!!!!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Hilang apakah? Apakah yang hilang? Sekarang semua dah hilang. Aku bahagia sekarang. Sebenarnya , harini hari last Final exam di sekolah. Stress dah hilang belaka! Yang ada skg cuma nak main je. HAHAHAHAHA. 

http://blogsensebybarb.files.wordpress.com/2012/01/feel_freedom_27651.jpg 

Terfikir fikir juga apakah keputusan peperiksaan aku? Ini lagi membuatkan aku stress weyy. Tapi, lebih stress lagi exam. Result ni kalau ade rezeki, cemerlang, takde rezeki nak wat cane kann ? Esok jugak hari terakhir persekolahan bagi sessi 2013. Yeayyyy ! Cutii.. Cuti.. Cuti.. Cuti.. Cuti.. 

7 comments:

  1. wah. seronok.. dah boleh rilek2 .. hehe

    ReplyDelete
  2. Liza : Memang. Tapi bila fikrikan result x rilek dibuatnya. Hehehehe

    ReplyDelete
  3. wahhh...dah merdeka yer adik aiman kita nie...hihihi

    ReplyDelete
  4. salam kenal dik..
    dah abih exam kan.. so enjoy puas2..
    nant nak dkat kluar result balik bru rasa nervuse...

    ReplyDelete
  5. Kak Shaila : Yup .Pkul 12malam nih pasang bunga api. Hehhehe

    ReplyDelete
  6. Sobri : Salam kenal juga. Betoi tu broo. Harap result okey lah.

    ReplyDelete
  7. Dtg berkunjung.

    Hari last sekolah mmg best. Tp nanti bila dah betol2 habis blaja, dah kerja, mesti rindu sgt2 kat zaman sekolah. So manfaatkan zaman sekolah sebaiknya. Akak ni rasa nak balik semula ke zaman sekolah tahu :)

    ReplyDelete