/*

4 Dec 2013

Contest Kasih Ephyra ~ Phase 1

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

*KLIK BANNER*

Contest ini dianjurkan oleh Pengguna Ephyra iaitu Kak Aleeya. Sejak akhir-akhir ini ramai betul blogger yang menganjurkan contest Ephyra ini. Dan semestinya, OceanLife2u yang menjadi penaja setia untuk setiap contest Ephyra ini. Dan setiap kali blogger menganjurkan contest ini, aku akan join sebab aku nak tahu keberkesanan Produk Ephyra ini sendiri.

Back to the point, Kak Aleeya nak tahu kenapa aku mahu menyertai. 
Ingin support Contest Blogger
Semestinya ingin memenangi Produk Ephyra



 Ikan Jaws dalam kereta,
Dalam perahu ada kera,
Produk Ephyra untuk semua,
Mari semua kita mencuba.

Kenapa ingin memenangi Produk Ephyra?

Seperti yang dinyatakan di atas, aku nak tahu keberkesanan produk ini. Aku masih di bawah umur. Jadi, aku ingin hadiahkan Produk ini kepada Ummi aku sempena hari lahirnya. Pada kesempatan ini aku juga ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada Ummi aku walaupun dah lepas. Hahahaha. Tak sampai sebulan lagi walaupun dah lepas. :p

Jom layan lagu hepi besday dulu .

Selain itu, mengikut apa yang aku baca di entry Kak Aleeya bahawa Produk Ephyra ini dapat menganjalkan  , menghaluskan dan mencerahkan kulit. Aku nak kulit Ummi aku cenggitu juga. Baru lah kekal muda! Pheww ~




Mana tahu, lepas mak aku pakai Produk Ephyra terus jadi macam Siti Nurhaliza. Mana tau kan? 


Adik menangis terkena bara,
Nak cantik? Jom cuba Ephyra !
Selain itu, Ephyra juga  dapat membantu memulihkan wajah yang bermasalah seperti jerawat dan jeragat. Mengikut pembacaan aku tentang Ephyra di blog blog yang mengreviewnya, produk ni memang berkesan dalam membantu kulit yang bermasalah ini. Jadi, dengan Ephyra masalah jerawat pada Ummi aku akan selesai!

Contoh Blogger yang telah mencuba Produk Ephyra

Ephyra juga  dapat menguatkan rambut , menjadikan rambut lebih sihat , lembut , bersinar dan melambatkan uban.

Bila dah berusia, uban tu haruslah ada kan? Tapi, ada juga yang belum dikatakan "berusia" tapi dah ada uban. Pasti malu bukan? Dengan Ephyra, masalah itu insyaAllah akan selesai. Uban taklah risau sangat tapi kalau rambut gugur itu, lagilah risau. Boleh jadi botak tau jika rambut selalu gugur. Jom gunakan Ephyra jika ingin masalah gugur rambut selesai. 

Di samping itu juga, Ephyra melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia.

Memandangkan Ummi aku ada rabun sedikit, produk Ephyra ini amat sesuai sekali untuk Ummi aku. 

Akhir sekali, produk ini melegakan kesakitan sendi dan arthritis. Ini satu lagi penyakit orang dah berusia. Ummi aku juga ada mengadu kat aku bahawa dia selalu sakit sakit sendi. Ubat dah makan, tapi tetap macam tu juga. Jadi, jika aku dapat produk ini memang sesuai lahh :-)

Testimoni dari Pengguna Ephyra :

Sumber : Blog 

Sungguh seronok di Aidilfitri,
Ini kerana ada saudara mara,
Jikalau aku dapat produk ini,
Sudah tentu Ummiku cantik jelita.

Sebelum korang chaww dari sini, meh layan video - video pasal Ephyra dahulu.





Sebelum berakhirnya entry penyertaan ini, izinkan saya untuk berpantun untuk kali terakhirnya. :-)

Kuda menjerit tercekik kelapa,
Minta tolong pada Si Tuli,
Dengarlah semua pantun hamba,
Marilah kita sertai contest ini.


************************************************

Year End Sale (Y.E.S)
JOM DAPATKAN EPHYRA SEKARANG DENGAN HARGA LEBIH JIMAT!
UNTUK 2 KOTAK HANYA RM 360 (RM 180 SEKOTAK BERBANDING RM197 SEKOTAK!) 
WOWWW!! JANGAN LEPASKAN PELUANG NI UOLSS!!

CALL/WATSAPP 019 3999 238 @ 03 41417889

4 comments:

  1. good luck tau.mana tahu rezeki lepas nie

    ReplyDelete
  2. Mula cadang tu nak beli, tapi bila tengok harga tu, terpaksa la tangguhkan dulu niat saya ni. Kulit muka saya ni pun bermasalah jugak. Ada menggerutu sikit, cuma takda la menggerutu tu teruk sangat macam katak puru kan. Hehehe

    ReplyDelete
  3. amboi..banyaknya pantun ehehe..kite join cntest yang sama jga :) good luck tau!

    ReplyDelete
  4. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

    Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete