/*

5 Dec 2013

Contest SEO Eridy | Saja saja membuahkan hasil

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Sejak 4 hari aku sertai Contest SEO Eridy yang dianjurkan oleh eridy.com, sedikit sebanyak aku mendapat ilmu tentang SEO. Memang tidak dinafikan ilmu aku tentang SEO sebelum sertai Contest SEO Eridy tersangatlah sedikit.

Contest SEO Eridy ini terdapat ramai blogger yang otai tentang SEO yang sertai. Tetapi, perkara ini tidaklah menjadi penghalang bagi aku kerana aku sertai contest seo ini kerana ingin mendapat ilmu tentang SEO dan menguji blog aku. Terima kasih saudara Eridy kerana menganjurkan contest ini.


Keyword "Contest SEO Eridy" untuk blog aku , telah berada di page yang kedua. Memang cukup membanggakan bagi aku yang tak pernah ada pengalaman tentang SEO ini. Aku berharap agar tidak ditendang ke page yang seterusnya.

Jom ke entry CONTEST SEO ERIDY !

2 comments:

  1. semoga berjaya..perlu usaha lebih untuk berjaya!

    p/s: Salam blogwalking dari peserta-Contest SEO Eridy

    ReplyDelete