/*

23 Dec 2013

Contest SEO Eridy | Sebelum TigaPuluhHariBulanDuaBelas

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Contest SEO Eridy | Makin lama makin hampir ke tahun 2014. Tetapi, makin hari makin hampir jugak ke TigaPuluhHariBulanDuaBelas iaitu tarikh akhir untuk Contest SEO Eridy. Dah ramai yang menyertai contest ini dan perkara ini membuatkan aku rasa tercabar.

Kenapa?

Sebab semua yang menyertai Contest SEO Eridy ini berpengalaman dalam SEO atau dengan nama lain Search Engine Optimization ini. Sungguh tercabar sekali. Entry aku telah pun tertendang di page ke berapa entah.

Tetapi ..

Seperti yang aku katakan di entry "CONTEST SEO ERIDY" niat aku untuk menyertai contest ini kerana ingin melihat kekuatan blog aku terhadap SEO. Dengan ilmu yang serba sedikit aku berpuas hati. Terima kasih Penganjur atas contest ini :-) - Contest SEO Eridy

No comments:

Post a Comment