/*

31 Dec 2013

Contest SEO Eridy

Contest SEO Eridy | Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Nampak gayanya hari ni aku mencabar diri untuk menyertai Contest SEO Eridy. Walaupun blog aku taklah hebat mana dari segi SEO tetapi aku tetap nak sertai kerana ingin mengetahui kuasa SEO pada blog aku ini.

Aku tak mengharapkan kemenangan dalam Contest SEO Eridy ini. Tapi kalau menang apa salahnya kan? Aku hanya ada beberapa ilmu sahaja berkaitan dengan SEO ini tetapi tidak dapat menandingin otai otai blogger seperti Tuan Denaihati , Mr Jocko , Bro Faizal dan Bro Anarm. Mereka adalah otai SEO. Siapa nak belajar boleh menyertai Akademi Denaihati.

Antara hadiah untuk Contest SEO Eridy ;-
  

Ianya berjumlah RM500 dan dibahagikan kepada :
Juara - Rm200
Naib Juara - RM100
Tempat Ketiga - Rm80
Saguhati - Rm20 untuk 6 orang

Pemenang bagi Contest ini dipilih melalui carian Google bagi keyword "Contest SEO Eridy". Siapa yang berada di page pertama akan menang. Jom memeriah Contest SEO anjuran Blogger Eridy.

42 comments:

  1. Good luck bro, have a great competition :)

    ReplyDelete
  2. Contest SEO penutup tahun 2013 ni.. Harap2 tahun 2014 kita semua akan lebih power main SEO.. Jadikan contest eridy ni sebagai latihan SEO.. Kalau rajin, kaji blog peserta2 lain tgk macam mana cara mereka gunakan teknik SEO.. Next time kita dah tahu cara2 yang betul untuk mantapkan SEO setiap entri yg kita tulis..

    Semoga berjaya..

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya...dah add anda sebagai follower

    ReplyDelete
  4. tahniah, tidak salah mencuba.mencuba itu hak kita kan.cuma lepas tu, kenalah bersedia untuk menang atau kalah.Ambil ilmu berguna dengan penyertaan ini. Saya juga sertai contest ini..:)

    ReplyDelete
  5. Selamat berjaya dengan penyertaan contest SEO.

    ReplyDelete
  6. Good luck bro..aku pun cuba nasib je..nak test ilmu yang dipelajari sebelum ni. :)

    ReplyDelete
  7. Salam....semoga berjaya, saya pun join jugak. Saya pun nak test seo jugaklah.

    ReplyDelete
  8. join jugak .. cuba nasib di akhir tahun :)

    ReplyDelete
  9. good luck yer..memang meriah contest ni :)

    ReplyDelete
  10. Semoga berjaya, saya pun tak ketinggalan!!!

    ReplyDelete
  11. Inilah masanya untuk mengasah ilmu SEO..semoga berjaya. hehe

    ReplyDelete
  12. Gud luck, saya pun join juga http://goo.gl/nt2J2O :D

    ReplyDelete
  13. good luck kepada semua peserta contest...

    ReplyDelete
  14. Tak tahan tengok semakin ramai orang dah join contest ini. Dalam keadaan merangkak saya berusaha juga nak join contest ini… ;)

    ReplyDelete
  15. Salam Bro, datang dari Contest yang sama :)

    Jom Terjah : Siapa Sebenarnya Eridy?

    ReplyDelete
  16. dtg dr contest yg sama ..good luck :)

    http://iamliniey.blogspot.com/2013/12/contest-seo-eridy.html

    ReplyDelete
  17. Selamat berjaya di dalam contest ni bro :-)

    ReplyDelete
  18. Semoga berjaya...saya pun join juga...http://rabiabiz79.blogspot.com/2013/12/contest-seo-eridy.html

    ReplyDelete
  19. Hi...saya dari contest yang sama...good luck!

    singgah sini,klik2, baca2, hehe..

    jom http://tiny.cc/jengukblogsayapula :)

    Entry terbaru saya, TEMPAH LOGO MURAH : http://tiny.cc/tempahlogomurah

    Salam kenal antara blogger.

    ReplyDelete
  20. Assalammualaikum... si galah panjang,

    datang daripada segmen yang sama... baca2 dan tgk kekawan peserta contest nie.

    mselim3

    ReplyDelete
  21. Good luck all the best for the Contest SEO Eridy :)

    ReplyDelete
  22. Tahniah kerana berjaya menyertai contest terhebat ini. Semoga berada di kedudukan terbaik. Tidak dilupa juga agar anda berjaya. Jom sudilah terjah di entri saya pula: Contest SEO Eridy

    ReplyDelete
  23. Salam sejahtera.... Datang kemari ingin memberi sokongan agar ianya lebih hebat dan meriah lagi. Saya juga datang pada contest yang sama. Semoga berjaya.... Jom terjah entri saya :

    Contest SEO Eridy

    ReplyDelete
  24. Salam, good luck for you, mesti menang ok? sebab is tolong doakan...
    Selamat bercontest dan selamat maju jaya.
    Contest SEO Eridy

    ReplyDelete
  25. semoga sukses bro untuk Contest SEO Eridy ni.

    ReplyDelete
  26. pasal demo masuk la,,, kawe tak menang,,, ekekekekeke

    ReplyDelete
  27. Download my free seo blogger template

    ReplyDelete