/*

10 Dec 2013

Hujan Episode 2 ; Gelombang Kedua di Kelantan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Bermula semalam , bumi Kelantan mula dibasahi hujan lebat selepas beberapa hari tidak hujan. Cehh , macam tulis berita pulak aku ni. Ni lah membuatkan aku nak tido je. Lapar pun adoo. Bila hujan , terperap dalam rumah je lah. Boring wey boring.

http://3.bp.blogspot.com/-fm6E0nHG59Y/TjwPTTv_R8I/AAAAAAAAAXU/yWB7DijMWx4/s1600/rain1.jpg 

Mungkin hujan ini ialah gelombang kedua banjir. Di Kelantan semua ada 3 gelombang. Harap harap hujan kali ini tidak menjadi bencana alam seperti banjir. Tetapi , mustahil kalau hujan turun dengan lebat tak banjir di kelantan. Hihihihi. Tiap tahu wajib banjir.

http://3.bp.blogspot.com/-jL63RyVydII/UVbIVWVkjrI/AAAAAAAAAQQ/tNmYpNKSBxQ/s640/Doa+Ketika+Hujan.jpg 

Meh sama sama kita baca doa. Semoga Allah memberi rahmat kepada kita semua!  Lusa family aku plan nak pi Holiday. Tapi, taktau lah camana. Harap harap tak hujan lah.

2 comments: