/*

2 Dec 2013

Scarf Perfume haruman wangi untuk Si Gadis Jelita

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!


Teaser tentang SCARF Perfume di  [SINI]


SCARF Perfume  merupakan salah satu syarikat perfume yang boleh dikatakan 'famous' dikalangan wanita sekarang. Mana taknya , perfume yang wangi dan mempunyai pelbagai jenis bau yang amat menarik. Wanita diluar sana harus mencuba. Bukan harus tapi WAJIB!

SCARF Perfume juga ialah perfume yang bebas alkohol. Jadi, bagi yang beragama Islam anda boleh pakai ketika beribadat. Jarang sekali kita berjumpa perfume yang wangi sangat dan bebas alkohol. Memang superbb sangat SCARF Perfume nihh.

Aku ada dapat Mini Pack SCARF Perfume ini daripada Sir Bryan iaitu Pengasas SCARF Perfume. Dalam van Poslaju lagi berbau wangi sangat. Gilaaa ahhh perfume ni. Aku bau lembut je belaka. Tapi yang lelaki pun boleh pakai sebab baunya tersangatlah wangi.  So, aku amik keputusan untuk bagi Ummi , Kak Long , Syana *adik aku* , CikSue *mak sedare* guna  SCARF Perfume ni.



Ini ialah feedback daripada mereka :

Pn Nor Laili (Ummi)
- Saya sangat suka dengan produk SCARF Perfume ni. Perfume ni tahan lama sehingga 6-8jam. Saya dah cuba produk ni dan saya sangat berpuas hati. Terima kasih kepada anak saya kerana memberikan perfume ini kepada Ummi.

Azmin Nabila (Kak Long)
- Dengan SCARF Perfume , saya lebih yakin untuk bergaul dengan kawan-kawan. Sejak saya menggunakan SCARF Perfume , kawan saya selalu puji saya yang saya sangat wangii ! Terima Kasih SCARF Perfume dan adik saya.

Aisyahanna (Adik)
- Saya ialah penggemar minyak wangi. Jadi, tidak hairanlah kalau saya mempunyai banyak perfume ni. Dalam banyak banyak perfume yang saya beli, saya merasakan SCARF Perfume ini baunya sangat berbeza daripada perfume yang lain. Baunya sangat unik dan harum sekali. Saya sangat berpuas hati dengan SCARF Perfume.
 
Nurul Ain (CikSue)
- Puas hati sangat dapat guna SCARF Perfume ini. Sebab apa? Sebab saya selalu pergi tapak pembinaan bangunan. So, memang patut saya gunakan SCARF Perfume. Terima kasih www.AimanAziz.com kerana memberi Ciksue try cuba test SCARF Perfume!


Info tentang Produk SCARF Perfume

 
  • Mempunyai lima jenis bau yang berbeza .
  • Warna Merah (Active and Exotic) - Hari akan lebih aktif dan meriah
  • Warna Ungu (Elegant and Luxury) - Jadi wanita bekerjaya dan bercita cita tinggi
  • Warna Biru  (Fresh and Light) - Untuk Mood yang lebih ringan
  • Warna Oren (Smart & Casual) - Untuk 'casual meet-up' . Bagi yang segan untuk berjumpa kenalan baru
  • Warna Hijau (Nature & Outdoor) - Sesuai untuk berjalan pada hujung minggu bersama keluarga dan rakan rakan.
  
Ia mempunyai 3 pack yang berlainan. 
1- Mini Pack yang berharga RM37
2- Premium Pack yang berharga RM167
3- Single Pack yang berharga RM47 

Cara membeli  SCARF Perfume
Dapatkan daripada Pengedar di seluruh Malaysia , Singapura dan Brunei. Boleh dapatkan maklumat Pengedar  SCARF Perfume di [SINI] 

Facebook  SCARF Perfume [KLIK LIKE]



ANDA HARUS MENCUBA SCARF Perfume !

No comments:

Post a Comment