/*

1 Feb 2014

Cool Blog? Sedap ke?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Cool Blog? Pernah dengar kann? Air yang popular pada abad ini. Lagi lagi Heliza Helmi yang menjadi duta. Pestaim try menatang ni semalam. Nasib baik semalam mood Ummi aku baik. Dapat try cuba test Cool Blog ni.


Kedai Cool Blog ni baru je wujud kat tempat aku ni. Biasanya, kalau nak kene pi Kota Bharu. Sekarang, tak kene pi jauh2. Sini pun ada. Tapi tak boleh beli hari-hari, bankrup lah weyy. Harga RM3 segelas. Baik beli nasi kerabu. "Kenye pun kenye"


Servis Pekerja Cool Blog aku bagi 3/5. 2 bintang lagi jatuh ke tanah sebab servis yang lembab. Orang kelate cakap "bentak". Satu lagi, pekerjanya tak mesra pelanggan betul. Aku datang nak beli pun frust. Senyum pun tak.

Dari segi rasa pulak, 4/5 je lah. Boleh lah untuk menghiasi dahaga di tekak. Aku ambik yang perisa jagung. Ada rasa kopi sikit dan rasa epal dari jelly. Bercampur campur rasanya beb!

Overall, boleh tahan sedap juga. Tapi tobat lahum aku taknak beli dah perisa J-Blog ni. Tak sedapp!!!

No comments:

Post a Comment