/*

1 Feb 2014

Undi www.AimanAziz.com di Malaysia Social Media Week 2014

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!


companyname

Hari ini Sabtu bersamaan dengan 1 Februari 2014 bermulahlah pengundian Malaysia Sosial Media Week untuk tahun 2014. Tarikh tutup voting ialah 10 Februari. Hanya 10 Hari sahaja! Undilah blog yang anda rasa terbaik untuk anda. *macam PRU pulak*

Terdapat beberapa kategori :

  • BEST AUTO BLOG

  • BEST BUSINESS BLOG

  • BEST MUSIC& ENTERTAINMENT BLOG

  • BEST EDUCATIONAL BLOG

  • BEST FOODIE BLOG

  • BEST GOSSIP BLOG
  • BEST PHOTOGRAPHY BLOG
  • BEST GADGETS BLOG

  • BEST SHOPPING BLOG

  • BEST SPORTS BLOG

  • BEST TRAVEL BLOG

  • BEST LIFESTYLE BLOG

  • BEST MICRO BLOG

Dan...
Aku telah mencalonkan blog aku dalam kategori Best Lifestyle Blog. Hanya mencuba nasib sahaja! Tak mengharapkan kemenangan. Aku tahu ramai lagi blog yang jauh lebih bagus daripada blog aku ini.


Untuk mengundi blog aku :
1- Klik SINI
2- Anda dikehendaki untuk Login. Jika tidak pernah ada account, sila SignUp dengan kadar segera kerana banyak kelebihannya.
3- Cari blog www.AimanAziz.com dan anda boleh lah vote dengan tekan button Vote.

Lepas klik Vote

4- Done!

Terima kasih kepada yang Vote www.AimanAziz.com. Vote hari hari tau :)

2 comments: