/*

17 Mar 2014

Hari Kedua Exam

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!


Hari Kedua . DONE!

Pecah kepala pikir tapi mujur pecah kepala lutut je . Hahaha. Begitulah saat saat menjawab soalan tadi. Lain aku baca, lain pula yang keluar. Tak ke macam lembu kelaparan . Mak Cik Kiah belakang rumah aku pun baling kuali kalau berdepan saat begini. Wkwkwkwk

Pagi, Sains kertas 2. Masa 1jam setengah , 8 soalan tapi 1jam setengah memang tak cukup. Bagi 3 jam pun tak cukup jugak aku rase. Hahahahaha. Soalan banyak yang form3 dan pelajaran masih segar dalam ingatan aku. Cehhh! Tapi ade gak yang susah nya. Soalan dan susah berpisah tiada. *ekkk?*

Kertas kedua start pukul 11.45 . Punyalah lama nak tunggu kertas dua bermula. Kertas PAI menyusuli masa yang kedua. Mujurlah aku buat revision banyak sikit tang PAI ni. Dapatlah aku jawab dengan tenangnya. Dalam tenangnya tu, ada jugak lah yang aku tak study langsung yang bab SIRAH. Ya Allah! Hentam saaja lahhh! 

Aku berharap sangat , dapat A. Dapat atas pagar pun oke lah. Yang penting A. Esok exam Sains kertas 1 , Geografi dan Bahasa Inggeris. Doakan aku :)

1 comment: