/*

16 Mar 2014

Hari Pertama Exam

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!


Hari Pertama. Done!

Tak lah susah mane pun soalan exam kali ni. Tapi, yang Mathematics 1 tu aku tak sempat masa dan aku telah menembaknya. Tak tahu kene tak pada sasarannya. Kalau yang susah memang susah , kalau yang mudah memang mudah. Tu je aku boleh cakap pasal soalan. 

Pagi tadi , bermula dengan subjek Sejarah. Bagi aku, yang ni paling senang sebab keluar yang tajuk Tingkatan 3 sahaja. Aku rasa aku jadi minat pulak dengan subjek Sejarah . Taktau kenapa. Hahahaha. Kalau dulu anti gilaa kot dengan Subjek Sejarah .

Lepas rehat, exam BM . Kertas 2 agak senang tapi yang Kertas 1 ni. Payah tahap katak. Tapi, mujur lah membe-membe kat tepi tolong menolong. Macam ni lah kawan . 

Esok, PAI dengan SAINS kertas 2. Doakan aku :)

3 comments: