/*

26 Mar 2014

Tik.. Tok.. Tik... Tok..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Tik.. Tok.. Tik... Tok..

Menatang ape tik tok tik tok tu? Sejenis kuih kah? Hahaha. Actually, tu bunyi jarum jam yang berdetik. Ye lah, berdetik untuk mempercepatkan masa untuk bukak sekolah *macam tergantung je ayat aku* Hari ni dah hari Rabu . Esok Khamis , Lusa Jumaat , Tulat Sabtu , Tuli Ahad. Ohyeahh! Ke kita ke sekolah hari ahad itu :)

Dannn....
Bermulalah untuk aku buka balik beg sekolah dan check kerja sekolah. Sejak cuti sekolah, sebatang pen pun tak pegang . Pegang keyboard laptop ngan henfon je. Hahaha. *nampak tak keRAJINan aku?* Entah kekok ke idok tangan aku nak menulis nanti.

Hari Ahad ni jugak result for first exam in 2014 akan diumumkan. Dan saat itulah paling mendebarkan sampai terkencing . Aku ni nak amik exam biase pun dah macam ni kalau SPM nanti, aihh! taktahu lah macam mano. Doakan aku semua!


Nota ketiak : Al-fatihah untuk 529 Penyokong Mursi Ikhwanul Muslimin di Mesir dibunuh dan Al-fatihah juga untuk penumpang MH370 yang berumat Islam :'( 

6 comments:

  1. Wahhh all the best for ur result okay?? Semoga meraih kecemerlangan

    ReplyDelete
  2. goodluck :)
    http://eykabaha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Haha, normallah tu siap boleh relax2x lagi walhal kerja skolah berlambak. All the best untuk result nanti,

    ReplyDelete
  4. Good luck bro!

    Ketar tu biasalah...hehe =)

    ReplyDelete