/*

28 Aug 2015

Rezeki dari Allah datang lagi .

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!




Holla cik adik cik manis. Udah lama abam tak update blog ni. Entah lah weyy . Mood nak berblogging dah terbang melayang layang dah sekarang ni. Kene seru balik mood supaya datang balik , kalau tak memang sunyi lah blog aku ni , sesunyi gua tempurung . hikhikk.

First of all , aku nak mintak maaf kepada sesiapa yang aku pernah berbuat salah. Mungkin kadang kala aku tidak sangka perbuatanku , percakapanku menyinggung perasaan anda-anda semua. Mohon ampun maaf eh uols!

Rezeki daripada Allah datang lagi hasil blogging walaupun kurang mengaktifkan diri. Aku kurang update je sekarang tapi aku blogwalking hari-hari woi , Cuma tak tinggalkan jejak je . Aku menjadi sebagai silent reader je sekarang ni. Kalau trafik blog uols naik mencanak tu sebab aku lah tu. Kah!

Baru baru ini aku ada menjoinkan diri dalam contest dari blog coklateyes iaitu Kak Inannie Ariffin. Target aku sebenarnya nak mendapatkan Iphone 6 , kalau tak dapat iphone 6 atleast dapat tempat pertama , Tetapi sangkaan aku meleset aku mendapat tempat ke  8 sahaja. Tapi aku bersyukur kepada Allah. Bersyukurlah daripada tiada kan.



Terima kasih kepada Founder Ephyra , Pn Amiza , kepada penganjur Cik Innanie Ariffin , kepada peserta-peserta dan kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung . Semoga rezeki berpihak kepada saya pada masa akan datang . Byee . Chawww dulu yawww!


Nota Kaki : Ada segmen menarik akan diadakan di blog ini ye . Stay tune. 


3 comments: