/*

30 Oct 2015

Nak Simkad ONEXOX PERCUMA

Assalamualaikum & Salam Sejahtera!


PERCUMA PERCUMA PERCUMA!!!!!! Mesti korang terbeliak butir mata tengok perkataan PERCUMA tu kan? Biase lah bende free semua orang nak. Hahaha

Anda inginkan SIMKAD ONEXOX PERCUMA?

SEMUDAH A B C , 1 2 3 ! Cuma nak taknak je tapi bende free ni . Taknak ke? Hihihi

CARA UNTUK MENDAPATKAN SIMKAD ONEXOX PERCUMA :
1. Mempunyai blog usia lebih daripada 12bulan.

2. Tulis sebuah entry.

3. Isi borang.

4. Pilih Nombor yang Simkad

4. Klik Hantar.

5. Tunggu abang posmen.

6. Anda akan dapat bungkusan istimewa daripada abang posmen.

Haaaa! Senang je kan tuuu?


TERHAD UNTUK 50 100 ORANG SAHAJA!!!!!


Hanya itu sahaja! Tapi.........

Bukan dapat simkad percuma je , tapi anda berpeluang memenangi wang tunai lebih RM2,000 . Wow! Wow! Wow!!!




Untuk info lanjut sila layari http://www.contestonexox.blogspot.my

2 comments:

  1. Salam..

    Terima kasih kerana sudi menyertai contest ini..

    Untuk mengaktifkan Tempoh pengaktifan selama 28 bulan, user kena Topup sebanyak RM50 buat kali pertama..

    Lepas tu tak payah Topup selama 28 bulan pun tak apa... Line akan tetap aktif..

    ReplyDelete